Bestilling og betaling
Hos hjh-office.dk kan du bestille en lang række kontor- og øvrige møbler mv. Du bestiller ved at finde de varer du ønsker og tilføje dem til din indkøbskurv. Herefter går du fra indkøbskurven til ”Kassen”, hvor du skal indtaste oplysninger som fx. din e-mail- og fakturaadresse samt telefonnummer, før du kan fortsætte til valg af betalingsmetode og til sidst gennemføre ordren.
Du kan vælge følgende betalingsmetoder:
KORTBETALING MED VISA OG MASTERCARD
PAYPAL
Betal enklere og sikrere med PayPal. Ved at betale med PayPal kan du enten benytte din PayPal-konto eller gå videre uden tidligere at have oprettet en konto og betale via et betalings- eller kreditkort. Læs mere om betaling med PayPal her.
KLARNA FAKTURA
Med fakturabetaling får du varerne hjem, inden du betaler og behøver aldrig angive dine kortoplysninger.
Ved betaling med faktura er betalingsfristen 14 dage fra den dag varerne sendes fra os. For at kunne betale med Klarna faktura kræver Klarna, at du angiver dit cpr-nr., så de kan foretage en kreditvurdering samt at din bestilling leveres til din folkeregisteradresse. Her kan du læse mere om Klarnas vilkår for fakturabetaling.
Priserne er angivet i danske kroner. De angivne priser er inkl. tysk moms. Indtaster du et gyldigt CVR-nummer ved check out, fratrækkes momsbeløbet fra ordretotalen. Priserne er herudover inkl. fragt, idet HJH Office altid står for leveringsomkostningen.
Der kan evt. pålægges betalingsgebyr, afhængig af den valgte betalingsform.